נשאר בבית • סער לא יתמודד על ראשות הליכוד

    גואל ועקנין No Comments on נשאר בבית • סער לא יתמודד על ראשות הליכוד
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר גדעון סער פרסם ברשת החברתית כי לאור התוצאות אתמול בליכוד הוא לא יתמודד על ראשות הליכוד.

    "בימים האחרונים קיבלתי פניות רבות ומרגשות של חברים בתנועה ואזרחים שקראו לי לשוב מפסק הזמן עליו הודעתי לפני כשלושה חודשים ולהתמודד לראשות הליכוד.

    הקשבתי לכולכם, למדתי הרבה, התייעצתי ושקלתי את הנושא בכובד הראש ובשיקול הדעת המתחייבים מהאחריות הכרוכה בהחלטה כזאת.

    עמדתי היתה שונה, אך אני מכבד את החלטת מרכז הליכוד מאמש לקבל את הצעת ראש הממשלה ויו״ר התנועה לשנות ולהקדים את המועד שכבר נקבע לפריימריז לראשות הליכוד.

    בנסיבות שנוצרו ולאחר ששקלתי היטב, החלטתי שלא להתמודד על ראשות הליכוד בעת הזאת.

    המועמד לראשות הליכוד, ח"כ דני דנון הגיב להודעה ואמר "אני מצטער שגדעון ועוד רבים אינם מתמודדים. תנועת הליכוד היא מפלגה דמוקרטית תוססת שרוצה לראות הליך בחירות משמעותי כפי שצריך להיות במפלגת שלטון. אין לי ספק שחברים רבים יחברו אלי ב 31 בדצמבר ונחזיר יחד את תנועת הליכוד לדרך הימין".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר במפגש עם עיתונאים: ״אני מבקש להודות לחברות וחברי הליכוד שהביעו אתמול תמיכה גורפת בי והנהגתי את המדינה ואת הליכוד. יאיר רביבו אמר "השמאל איחד אותנו" וזה נכון, חברי הליכוד הבינו מה שאזרחים רבים במדינת ישראל רואים בימים האחרונים, קמפיין תקשורתי ציבורי אדיר כמעט חסר תקדים בהיקפו ועוצמתו שתומך ומקדם כל פוליטיקאי וכל מפלגה שמתנגדים לממשלת ליכוד בראשותי והנהגתי.

    לקמפיין הזה יש מטרה אחת ברורה, להעביר את השלטון לידי מחנה השמאל, להעביר לאנשי השמאל את ההחלטות המכריעות על בטחון המדינה, על כלכלת ישראל, על עתיד ישראל ואתמול חברי הליכוד נתנו תשובה מוחצת לקמפיין המתוזמן הזה ואני מצפה לראות תשובה מוחצת דומה גם בפריימריז וגם בבחירות להנהגת המדינה. חברי הליכוד הבינו שהבחירות הפעם עוסקות בשאלה אחת בלבד, מי ינהיג את המדינה, מועמדי השמאל שהולכים ומתרבים או ממשלת ליכוד רחבה וחזקה בראשותי. ממשלה שתמשול ותוביל את מדינת ישראל בבטחה, באחריות ובנחישות. אנחנו ניתן את התשובה״.

    סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי אמרה כי "כולם מבינים שהבחירות האלה מתרכזות בשאלה איזה גוש יוביל את המדינה, שמאל מול ימין, בינימין נתניהו מול הרצוג וליבני, הסקרים האחרונים יעוררו את כל הימין הלאומי והחברתי במדינה להתייצב מאחורי ממשלה בהובלת הליכוד ונתניהו. אני בטוחה שב17 למרץ נוכל להוביל את המדינה עם היכולת האמתית למשול ולבצע את רצון העם , גוש הימין רק ייתחזק מהבחירות הקרובות"

    יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד התייחס הערב לשינויים במערכת הפוליטית: "האיחוד אתמול בין העבודה לבין התנועה ניקה וסידר את המערכת הפוליטית בישראל. יש בה עכשיו הסדרים ברורים- יש משמאל את העבודה ומרצ ומימין את הליכוד ואת בנט שהופכים להיות יותר ויותר ימין קיצוני ויש את המרכז. הבחירות הבאות לא יהיו בין ימין ושמאל. הבחירות הבאות יהיו בין ימין ובין מרכז. במרכז נמצאים רוב אזרחי ישראל. במרכז נמצאת האפשרות לשינוי אמיתי בכלכלת ישראל, בחברה הישראלית, ובמדיניות הישראלית. במרכז קורים הדברים ואני קורא לכולם לצאת להצביע בבחירות".



    0 תגובות